Η Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα (Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας – Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα/Ανταρσία σε Κυβέρνηση ΕΕ Κεφάλαιο – Ανυπότακτη Αθήνα – συνεργαζόμενες/οι αγωνιστές/τριες) προχώρησε στη δεύτερη εναλλαγή της εκπροσώπησης της στο δημοτικό συμβούλιο. Αυτό έγινε με την ορκωμοσία του Πέτρου Κωνσταντίνου που συμμετέχει στην Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας, έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος για 3 θητείες από το 2010-2023 και είναι συντονιστής της ΚΕΕΡΦΑ.
Η παρουσία της Ανατρεπτικής Συμμαχίας στο δημοτικό συμβούλιο ξεκίνησε τον Κώστα Παπαδάκη, έναν αγωνιστή που ύψωσε το ανάστημά του απέναντι στους φασίστες, με την καθοριστική συμβολή και παρουσία του ως Πολιτική Αγωγή στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Στον χρόνο της θητείας του υπηρέτησε τα συμφέροντα των εργαζομένων και της νεολαίας, με τη στήριξή του στον αγώνα που δίνουν τα κινήματα της πόλης μας. Ακολούθησε την 1η Γενάρη του 2025 η Όλγα Κλείτσα, που συμμετέχει στην κίνηση Ανυπότακτη Αθήνα, με πολύ σημαντική παρουσία για πάνω από μια δεκαετία στο κίνημα της πόλης και με συνεχείς παρεμβάσεις στον δήμο της Αθήνας, δίνοντας φωνή με δυναμικό τόνο στον κόσμο της αντίστασης στις γειτονιές, των σωματείων και των κινημάτων ενάντια στον πόλεμο, στον ρατσισμό και στον φασισμό. Μετά τον Πέτρο Κωνσταντίνου, την 1η Σεπτεμβρίου του 2027 θα γίνει η τελευταία εναλλαγή με την Κική Μένου, ένα άτομο με σημαντική συμβολή στο κίνημα υπεράσπισης των δημοσίων χώρων, στο προσφυγικό και μεταναστευτικό κίνημα, μέλος του ΣΥΠΡΟΜΕ, καθώς και συνδικαλιστική δράση στο εργατικό κίνημα, που συμμετέχει στην Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα, κίνηση με ισχυρή παρουσία στο κίνημα πόλης, που εκλέγει δημοτικό σύμβολο από το 2019.
Read More »